Обмін та повернення


Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Як повернути товар належної якості (наприклад, якщо ви передумали)

1. Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки

2. Повернення/обмін товару виробляється шляхом повернення нам отриманого товару з наступним відшкодуванням грошей покупцю.

3.  Обмін та повернення товару можливі лише в таких випадках:

- якщо товар не використовувався та збережено товарний вигляд

- Споживчі властивості, упаковка, пломби та ярлики в цілісному вигляді. В іншому випадку, претензії щодо пошкоджень/браку або недостачі будуть прийматися не на користь Клієнта.

- Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину та повідомити номер замовлення, номер накладної Нової пошти або Прізвище клієнта на кого було оформлено замовлення.

- Повернення або обмін товару належної якості, який ініціюється покупцем (наприклад, передумав) здійснюється через Нову пошту та оплачується за рахунок покупця.

- Після отримання посилки та проходження товаром відділу контролю якості наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для підтвердження отримання товару та погодження повернення коштів.
4. Повернення коштів здійснюється на вашу банківську картку протягом 5-7 днів.

Отриманий товар обов'язково слід оглянути на пошті в присутності співробітника.

При виявленні пошкодження/браку або недостачі частин товару зв'язатися з менеджером +380668874706. Якщо зв'язатися немає можливості, то відобразити на фото або відео.

Як повернути чи обміняти товар неналежної якості

1. Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки

2. Повернення/обмін товару виробляється шляхом повернення нам отриманого товару з наступним відшкодуванням грошей покупцю.

3.  Обмін та повернення товару можливі лише в таких випадках:

- якщо товар не використовувався та збережено товарний вигляд

- Споживчі властивості, упаковка, пломби та ярлики в цілісному вигляді. В іншому випадку, претензії щодо пошкоджень/браку або недостачі будуть прийматися не на користь Клієнта.

- Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину та повідомити номер замовлення, номер накладної Нової пошти або Прізвище клієнта на кого було оформлено замовлення.

- Повернення або обмін товару неналежної якості, який ініціюється покупцем (наприклад, браку) здійснюється через нову пошту та оплачується за рахунок покупця.

- Після отримання посилки та проходження товаром відділу контролю якості наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для підтвердження отримання товару та погодження повернення коштів.
4. Повернення коштів здійснюється на вашу банківську картку протягом 5-7 днів.

Отриманий товар обов'язково слід оглянути на пошті в присутності співробітника.

При виявленні пошкодження/браку або недостачі частин товару зв'язатися з менеджером +380668874706. Якщо зв'язатися немає можливості, то відобразити на фото або відео.